lørdag 2. februar 2008

USA-bloggen 2008


Kjære lesar (du som er invitert er i Bleie-/Kambestad-slekta eller i vennskapssirkelen),

Eg hadde ikkje trudd at dette skulle henda om du hadde spurt meg for ein månad sidan, men på fredag (1/2) gjorde eg det: Eg kjøpte flybillettar på nettet, KLM frå Bergen til Minneapolis via Amsterdam. Avreise 13. februar, og fly heim igjen frå Minneapolis 25. februar.

Det som trigga meg var då eg 'googla' Robert Bly, og på internett kunne lesa flotte omtalar av Peer Gynt-oppsetjinga som han har omsett frå norsk og bearbeidd for Guthrie-teateret i Minneapolis. Eg skreiv nesten sporenstreks ein e-post til Robert og Ruth og gav uttrykk for at eg hadde lyst til å koma og treffa dei og sjå stykket før det blir tatt av plakaten 2. mars. Eg fekk e-post tilbake om at dei gjerne ville sjå stykket saman med meg.

Samstundes skreiv eg til Jarrett og Barbara at eg tenkte å koma og at eg hadde lyst til å treffa dei. Som dei gjestfrie folka dei er svarte dei at eg var velkommen til å bu hos dei. Og dermed var det gjort. No har eg elektroniske billettar med KLM til Minneapolis og heim igjen.

Så no må eg førebu denne turen godt. Både det som gjeld Robert Bly og Peer Gynt, og det andre som eg tenker på: ein biltur frå Minneapolis til ein stad nær Watford City i Nord Dakota, der vi i slekta eig desse mineralrettane.

Meir om begge delar kjem her i seinare innlegg. Eg skriv bloggen både på norsk og engelsk for at dei som berre les det eine språket kan henga med. Eg er glad om du tar deg tid ti å skriva ein kommentar. Eller - om du vil - sender meg ein e-post, så er eg veldig glad for å kunna lesa den!

Ingen kommentarer: