torsdag 14. februar 2008

Framme i Minneapolis og Waconia












Så var eg der! Eg kom hit til Minneapolis i går kl. 12.00 lokal tid (kl 19.00) norsk tid. Ein grei tur. Fulle fly (men edrue passasjerar), god flymat, og ikkje altfor slitsomt om kvelden her. Heldigvis går Barbara og Jarrett (dei eg er hos) tidleg til ro fordi dei startar grytidleg (04.30, pga trafikkforholda) når dei skal på jobb. Vi hadde ein nydeleg middag med walleye (fisk). Då eg la meg var klokka 04.00 norsk tid, 21.00 midtvest-tid.

Jarrett kom og henta meg på flyplassen. Han måtte tilbake på jobb, så eg fekk han til å setja meg av nede i Minneapolis sentrum. Der var det veldig lite folk i gatene, men eg forstod snart at det er ein grunn til at det er så mange gangbruer mellom bygningane i dei ulike kvartala. Alt folket oppheld seg innandørs! I Minneapolis har dei laga det slik at du kan gå inne i behageleg temperatur (19-21 grader) mens det om vinteren er surt og minus 10-15 grader ute. Butikkane er (dei fleste) i andre og i første etasje, og det kryr ellers av små coffeebars, Taco Bell's osv.
I natt kom det litt snø, no er det igjen opphald, litt vind, ca -10 gr C og sol. I morgon skal vi (om det ikkje kjem meir snø) til Manhattan, Kansas. Opp av senga ca kl 04.00!



Ingen kommentarer: